شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

خبرای خوب...

سلام  مهربون خدای من...

ممنون  خیلی خیلی ممنون....

این مدت اتفاقای خیلی خوبی افتاد امام رضا بهم  عیدی خوبی داد....

شب میلاد آقا امام رضا  نامزدکردم  چهارشنبه بود... شنبه ی هفته ی آیندشم با خانواده و آقای نامزد رفتیم پابوسش....جای دوستان حسابی خالی بود...  اونجا ازش خیلی چیزا خواستم ...به بعضیاش رسیدم.... دعوتم کرد برم به خواهرشم سلام شو برسونم...  رفتم پابوس خواهرش... خواهرشم هدیه ی خوبی بهم داد.... دانشگاه قبول شدم اونم استان  خودم  اونم رشته ای که دوست داشتم...

دوستان حالم خوبه ...امیدوارم حال همتون خوب باشه  اما دوری از دوستام  چه تو دنیای مجازی و چه تو دنیای واقعی حال و حوصله رو ازم گرفته من خیلی زیاد واس دوستام ارزش قائلم شاید این همه خوب نباشه شاید اونا منو فراموش کرده باشن اما من به یاد همشون هستم و واسشون دعا میکنم...دوست دارم از همشون باخبر باشم

پریا جونم هیچوقت منو  از خودت بی خبر نزار ...

آبجی صبا توام همینطور شما از دوستای قدیمی من هستین  به خدای مهربونم میسپارمتون

مواظب خودتون و خوبیاتون باشین در پناه حق

التماس دعا