شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

ما...

✳️خود گنه کاریم و از دنیا شکایت می کنیم

✳️غافل از خود ، دیگری را هم قضاوت می کنیم


❇️کودکی جان می دهد از درد فقر و ما هنوز

❇️چشم می بندیم و هرشب خواب راحت می کنیم


✳️عمر کوتاه است و دنیا فانی و با این وجود

✳️ما به این دنیای فانی زود عادت می کنیم


❇️ما که بردیم آبرو از عشق ، پس دیگر چرا

❇️عشق را با واژه هامان بی شرافت می کنیم


✳️کاش پاسخ داشت این پرسش که ما در زندگی

✳️با همیم اما چرا احساس غربت می کنیم ؟



نظرات 3 + ارسال نظر
پریا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 17:25

گلم واست یه پیغام نوشتم اما نمیدونم ثبت شد یا نه

ثبت شده یادش به خیر

پریا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 17:20

سلام یلدا جان خوبی عزیزم؟من مدت هاست دیگه وبلاگ نمیام اره اون خطمم خاموش کردم امروزم اتفاقی سر زدم...تو خوبی؟اگه این پیغامو دیدی جواب بده سعی میکنم این چند روز چک کنم...اصلا انتظار نداشتم که اینجا پیامی داشته باشم

سلام به روی ماهت.خوبم خیلی دلم تنگ اون روزاس

پریا پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 19:29 http://sarzaminearezoooo.blogfa.com

سلام یلدایی خوبم اجی تو چطوری بانو چه خبرا
مرسی که هستی

خوبم با آرزوی شادی پریای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد