شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

بلاگفا ودرد سراش....

آخ که چقد دلم واس رفیقای عزیز وبم تنگ شده بعداز خرابی بلاگفا ازشون بی خبرم کاش یه جوری میتونستم پیداشون کنم....

 چقد نوشته بودم از سال ۹۱تا حالا همش حذف شد خیلی حس بدیه اما ان شاالله دوباره مینویسم

در پناه مهربون خدا روز های خوبی داشته باشین خدا قرار بی قراری هاتون 

التماس دعا 

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 22:18 http://paria-morvarid.blogfa.com/

عزیزم این چه حرفیه...به خدا برام نمیشه که بیام اما هروقت که بیام حتما بهت سر میزنم...اصلا همین امشبم آپ میکنم [بوسه] [قلب] از این به بعد پست میذاری ادرس وبتم بنویس گلم

آبجی صبا :) شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 11:34 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

سلام یلدا جونم ، خوب هستی عزیزدلم ؟حس خیلی بدیه درک میکنم ،چه پستهای قشنگی که تو وب دانشجوییمون ننوشته بودم ، کاش پستامون بر میگشت یه عالمه خاطره بودن واسمون از دوران دانشجویی ، خیلی حیف شد ولی خب چه میشه کرد ، فضای مجازیه ، شما که وبت شخصی بود دوباره شروع کنو ادامه بده ان شاالله اونا هم بازسازی بشن دوباره
شادیو سلامتیو موفقیتت تو تمام مراحل زندگی آرزومه عزیزم
التماس دعای فراووون

سلام خوبم با خوبی شما الهی شکر انشاالله
ممنون آجی

samira جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:09 http://avareeshgh70

سلام عزیزم منم همین حس رو دارم خیلی بد شد
ولی خودتو نار احت نکن دوباره وبت رو همون جوری که بود بساز
مرسی

سلام خانمی خیلی بده....
ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد