شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

خدایا...


تمام بی کسی ام را....

تنهایی ام را...

دردهای بی درمانم را...
نداشته هاوداشته هایم را...
غم پنهان زیرلبخندهایم را...
رویاهایم را...
آرزوهایم را...
سوزقلبم را...
فریادهای بی صدای دلم را...
بغض های گلویم را...
اشک های پنهانم را...
چشمهای سراسرانتظارم را...
دار وندارم را...
دوستی هایم را...
شکستن هایم را...
له شدنم هایم را...
خم شدن زانوهایم را...
نامم را...
وجودم را...
هویتم را...
رازهایم را...
تمام زندگی ام رابه اسمت سندزدم وتمامش راتنهابرای تویگانه معشوقم یگانه محبوبم تنهاترین عشقم تو"""خداااااااااااایم الله خودم"""تعریف کردم!!!
همچون همیشه کنارم بمان...
یگانه معشوقم الله نازنینم...مراخودت به آغوش بکش!!!مبادا قبل ازتو اغیار دست برسرم بکشند...
الله من...نازنین من!!!مرا به ویرانی ای مکشان که آبادی توپشت آن نباشد...
مرابه شکستنی حکم مده که دستانت بعدازآن شکست نوازشگرمن نباشد!!!
مرابه راهی مکشان که درخم شدن کمرم تنهاتکیه گاهم تونباشی!!!
مرابه آن جایی مکشان که بی توسحرکرده وبی توبه شب برسم!!!مرابه بی سروسامانی ای مکشان که بی توسردرگم بمانم!!!...
...
مرابه آن جایی مکشان که بی توبمیرم!!!
مرادرآغوش خودت بکش که بازهم آرام بگیرد تمام تلاطم هایم...
من ازتمام دنیا تنها تورا برای عشق وعاشقی درقلبم دارم!!!الله من عشق من بمان...


پ ن 1: این آهنگو خیلی دوست دارم

دلم تنگه دلم تنهاس     

                   دلم حالی به حالیه                 

                                  چقد این بی کسی سخته

                                                         خدایا جات خالیه ....   

                                                                 

میخواد کاری کنه دنیاکه از یادم بره هستی...       

                                            تو که یه عمره خوب من چشاتو رو بدیم بستی...

.....

خدایا از خودم خستم

                          دلم از دست من خونه...

.....

پ ن 2:       همونی که میخوای میشم خدایا قول مردونه...

نظرات 2 + ارسال نظر
آبجی صبا :) جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 11:05 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

. . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

سلام عزیزم ، خوب هستی ؟ مرسی واسه پست قشنگت ، این روزا همه یه جورایی دلشون گرفته خدا خودش پناه این لحظه هامون باشه

سلام خوبم تو چطوری آبجی صبا؟
ان شاالله

پریا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:18 http://paria-morvarid.blogfa.com/

روزا سردو بی روح میگذره عزیزم...ولی بازم شکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد