شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

شبنم عشق

نگران فردایت نباش، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم هست...

این چند روزی....

سلام خداجونی سلام دوستان

 این چند روز خوب بودم اما غم داشتم چون خدا هست خوبم اما غم دارم دلایلش مختلف مثلا دوست  ۱۵ سال ام که دوران مدرسه و وقتای دیگه شاید بشه گفت همیشه کنار هم بودیم ازم جدا شد چون اون ماهی عروسیشه... از الان رفته واس خ رید و چیندن وسایل و از این کارا پسر عموش که آقاش باشه مشهده و ما تا مشهد حدود ۷۰۰_۸۰۰کیلومتر راه داریم بی خیال...

 خدا جونی به آرامش نیاز دارم ... دوووووست دارم... راستی روز دختر مبارک... خدا قرار بی قراری هاتون یاد خدا عطر لحظه هاتون شب خوش 

پ ن :شرمنده باگوشی پست گذاشتم یه خورده بده اما نیاز بود به  نوشتن


نظرات 1 + ارسال نظر
پریا شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 10:52 http://paria-morvarid.blogfa.com/

سلام عزیزم...خوبی؟؟؟چه خبر؟؟؟

سلام گلم.خوبم ...خبر این که یه مسافرت رد دادم ازدواج کردم و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد